Karımın azmasi

Karımın azmasi

Herkese merhaba bu anlatacağım olaygercekten yaşanmış bir hikaye.bundan2 yıl once karşı komşumuz yaşar amca ile geçti 68 yaşında olduğu için fazla dışarı çıkamıyor genellikle evde oturur bizde o yüzden hemen hergun yemeğini verir haftada 1 temizliğini yapardı karım.karim o zaman 30 ben 35 yaşındaydık yine bir temizlik gününde perde asarken karım yaşar amcada onu tutmuş tutarken bacaklarını ellemis karım normal sanıp sesini çıkarmamış oda daha ileri gidip eteğinin altından amini ellemis karım busefer yaşar amca çok ayıp ben senin kızın yasindayim deyip ordan eve geçmiş akşam ben gelince herşeyi anlattı bana kizmamin yani sıra içim bi hoş olmuştu şaka ile karışık nevar cnm adam yaşlı zaten ellesin nevar dedim karımda kızmasam belki beni sikecekti yok daha neler adamin zaten sıkı kalkmıyor bana herseyini anlatırdı. Karım bellimi olur 30 yaşında fıstık gibi karıyı elleyen yarın siler dedi. Karıma sâka yollu ne var sende 1 sefer ver dedim oda bak fazla zorlama veririm sonra dedi ve karıma o gun 3 posta attım ertesi gün karıma gel bugün şu adama ver bakalim dedim oda kabul etti evine beraber gittik içeri girdik esim içine ne külot ne sutyen giymişti bir tisor ve etek giymişti ben bi işimin olduğunu söyleyip 1 saat sonra geleceğimi deyip çıkar gibi yapıp mutfağa girdim karım salondaki perdeleri aşacağını onunda tutmasını söyledi  oda tmm yeterki sen iste dedi karım merdivende perdeyi asarkenyasar amca karımın bacaklarını yine elliyor du karım yapma yaşar amca deyince karıma yalvarır gibi nolur bi kere tadına bakayim ne istersen veririm diyince karım ne istersemmi diye sordu oda evet deyince karım 5000 tl istedi oda tmm söz bugün gider çekeriz demezmi.karim bana bakıp ne dersin gibi işaret verince bende se bilirsin demek istedim .Karım tmm deyip koltuğa geçti ve soyundu yaşar amcaya bacaklarını açıp gel hadi dedi yaşar amcasız kıllı amı görünce hemen yalamaya başladı yaklaşık 10 dakka yaladı karım bile kendinden geçmiş orgazm oluyordu yaşar amcaya kocam bile böyle yalamadı beni diyerek basını amina iyice bastırıyordu gerçekten çok zevk alıyordu karım ama yaşar amcanin sıkı kalkmamıştı hala karıma nolur şunu kaldırda am yüzü görsün dedi karım yaşar amcanın sıkını ağzına alıp emmeye başladıktan sonra karımın ağzına boşaldı yaşar amca tuh be şu ama girmeden olmazki diyip karımın memelerine yaslandı  karım napalim askim olmadi bu sefer deyince yaşar amca yarın bidaha yapalimmi dedi karım olur ama bugün 5000i ver yarın bakarız deyip üzerini giyindiler bende dışardan geliyo gibi yapıp  karicim eve gidelim deyip evden ciktik eve girer girmez yatağa attım karıma nasil di dedim oda yaşar aamc yalarken 2 kez olduğunu ve yarın mutlaka yaşar amcanın sikiniicime alacam diyince karımın içine ben ağzına yaşar amca boşalmış oldu .akşam üzeri kapı çaldı ve gelen yaşar amcaydı elinde siyah bi poşeti karıma verdi ve çıkıp gitti karım açıp sayınca şok oldu 20000 tl vardı bana bak amim  ne kadar kiymetli bu am daha çok kazanır deyince gülmüştük anlaşılan yaşar amca seni 3 sefer daha sikecek dedim karımda parayı versin onun sıkını hergun kaldırırım dedi ertesi gün ben yokken gerçekten karımı sıkmış ondan sonra her hafta karımı eve cagiriyo bundan karımda bende yaşar amcada memnunduk  karımın 2 çi kocası oldu takı ölene kadar 3 sene karımı sıktı şimdi karım yaşlı adam hastası oldu.

 

 

22 Temmuz 2019
bosluk

kuzenim bir harikaydı

kuzenim bir harikaydı

merhaba arkadaşlar ben  adem ankardan  yazıyorum  teyzenim kızı  ile yaşadım sınırsız doyumsuz anılarımı anlatmak istiyorum  bir gün  kuzenim  bize geldi ben de  evde tektim  içeri buyur ettim ve  kola verdim  beraber içtik   ben onun kolasının içine azdırıcı damla attım  beraber  kolaları içerken bu birden bana  sevgilin varmı dedi  bende yok dedim  söyle böyle derken bu bonyaya dyşa girdi ben de tv izliyorum sonra  banyodan sesler  geliyordu  inleme  sesi  bende delikten baktım   kendini tatmin ediyordu  bende benimkini çıkarıp sıvazlıyordum kendimden geçmişim  kapının  açıldığını duymadım  bir den şok oldum  kuzenim benimkini almış yalıyordu  sonra  kuzenime  ne yapıyorsun dedim  ve  birbirimizin dudaklarını öpmeye başladık  sonra onun memelerini sıktım  sonra  yavaş yavaş amına doğru indim  bir yalıyordum  kudurdu kuzenim  ohhh ahh diye sesler çıkartıyor bende dayanamayıp  direk amına soktum   ikimizde oh deyip git gellere  başladım  sonra  taramalı gidip geliyorum  sonra 15 20 dakika amını siktikten sonra  göt deliğine soktum  orayıda 15 20 dakika siktikten sonra ağzına boşaldım  süperdi

19 Temmuz 2019
bosluk

Anneme duyduğum ask 4

Anneme duyduğum ask 4

Hikayemin devamı sabah olmuştu ben kalktıgımda saat 11 di bugün annemi sikecektim mutluydum içerden sesler geliyor teyzemin sesiydi bunun ne isi var dedim annemi ziyarete gelmiş yanlarına gittim hoşgeldin teyze dedim sonra teyzem alışverişe gidicek dedi bize eşlik et dedi olur dedim annem yine bugün çok güzeldi benim Aşkım di kadınım olmuştu oda beni seviyordu teyzem tuvalete gitmişti annem etrafı toparliyordu arkasından sarildim kadınım dedim efendim kocacım dedi çok özledim Him ne kadar çok dedi düşünemiyecegin kadar çok gece uyurken kalkarken rüyalarımda sen varsın dedim dudağına yapıştım opusuyorduk tuvalet kapısı açıldı bıraktım annemle öpüşmeyi üstümü degistirdim dışarı çıktık teyzem gezmeyi cok seviyordu annemse gidelim dersen gider yoksa gitmez anneme alışverişte bi elbise beğendim transparan seksi minili elbiseydi anneme gösterdim alalım mi dedim  babam giydirmezki o ne karışır dedim sadece bana evde giyeceksin dedim onun haberi bile olmuyacak o zaman alalım dedi almıştık sonra teyzem ben burdan eve geçecem dedi teyzem gitmisti annemle bizde bi çay bahçesine gittik karı koca gibi takılıyorduk annemin elinde tutuyorum yada koluma giriyordu çay içiyorduk anneme ittifatlar ediyordum  oda seviniyordu  annem hadi eve gidelim dedi gidelim askim dedim eve gelince anneme şu aldığımız elbiseyi giysene dedim şimdi olmaz filan dedi  hadi ama giy dedim peki sen bekle giyinip geleyim dedi ben bekliyordum annem kapıdan çıktı bi baktım off harikaydı anneme yeniden asık oldum anne çok yakıştı dedim tel den dans müziği açtım hadi dans edelim askim dedim edelim dedi sevdiğim kadin kollarımdaydı annemi öpmeye başladım oksuyordum bi elim de gotundeydi annemi zevke getiriyordum bi anda annemi kucakladım kendi yatak odama goturdum yatağa yatırdım elbiseyi çıkardım oda beni soyuyordu kilot sutyenle kalmıştı sütyeni çıkardım sonra kilot u ve opusuyorduk sonra amini yalamaya başladım inliyordu 1 2 dk yaladım sonra bi hışımla içine girdim annem zevkten uçuyordu hep opusuyoruz hep sikisiyoruz anneme guzel mi diyorum harikasın oglum diyordu ve icine bosaldim annemle ter icinde kalmistik anneme seni seviyorum dedim oda yakisiklim hayatimin anlami diyordu annem baban gelmeden toparlanalim dedi toparlandik aksam olmustu obur hikayede gorusuruz…

18 Temmuz 2019
bosluk

Anneme duyduğum ask 3

Anneme duyduğum ask 3

Hikayemin devamı o gün piknik bitti eve gittik annem babama  terledim diye banyo ya girdi ardından bende girdim sonra babam kahveye gitmişti annem işlerini bitirmiş yanima gelmişti askim yoruldun mu dedim hayır dedi birden annem babana çocuk konusu açıcam o söylüyordu zaten neden dedim oda bugün içime boşaldın çocuğumuz olabilir o yüzden bugün babanla gece ateşli bi sex yapabiliriz dedi ben bozuldum oglum kızma mecburuz buna dedi sen bole istedin aranizda baban var onu üzmeden aşkımızı yazacağız bak bugün sende bende mutlu olduk  hoşuna gitti mi dedim evet dedi yanağından öptüm hadi çay yapsa içelim askim dedim tamam dedi annem mutfağa giderken sallıyordu sallama kız dedim dönüp gülümsedi gece uyumamıştım saat 1 di annem mesaj atti sabahı bekleyemedim babamla konuştum kabul etti bugün yorgunum yarin yapalim dedi bende sadece o seni sikecez ama aşkımız kalıcı Karicim dedim annemde kocacım herşey ikimiz icin dedi yarin annemi yine sikecektim babamdan önce O bilmiyordu yine içine boşalmayı düşünüyordum hikayenin devamında görüşürüz…

17 Temmuz 2019
bosluk

Seks deneyimlerim

Seks deneyimlerim

Ufak bir ilçe de okulda öğretmenim. Lojmanda kalıyorum. 30 yaşındayım. Adım şahin. Beden eğitimi öğretmeniyim. Başımdan geçen bir kaç hikayeyi anlatmak istiyorum. Serpil adında bir öğretmen atandı. Balık etli sarışın güzel biriydi. Lojman da karşı daireme taşındı. Evdeki eksiklikler için yardım isterken samimi olduk. Beden eğitimi öğretmeni olduğum için spor yaparak vücudumu forma sokmak istiyorum yardımcı olur musunuz dedi. Olur dedim. İlçe dağlık ve ormanlık alana yakındı. Ona haftasonu dağ yürüyüşü yapalım tüm vücut çalışır dedim kabul etti. Birlikte yürüyerek dağlık bölgeye gidip yürüyüş yaptık. Baya yoruldu. Dönüş yaptık ertesi gün de gittik. Hafta içi içinde program yaptık akşamları ev içinde egzersiz hareketleri yapacaktık. Akşam yemeğini birlikte yedikten sonra biraz midemiz dinlendikten sonra hareketlere başladık gösterdim uygularken de ona temasta bulunuyordum bazen bacaklarına bazen kalçasına bazende göğüslerine dokunuyordum. Şınav çektirirken elimle kalçasına baskı uyguluyordum. Birkaç hafta böyle geçti dedikodular başladı. Birgün ormana yürüyüşe gittik ona dedikodu yapıyorlar haberin var mı dedim evet dedi peki ne düşünüyorsun ne yapalım dedim düşünmüyorum ki hala seninle birlikte takılıyorum sende takma rahatsız oluyorsan mesafe koyalım dedi ben takmıyorum senin için dedim. Sevgililerim de sosyal arkadaşlarımda kimseyi ilgilendirmez dedi. Baya yürüyüş yaptık dere kenarında oturup dinlendikten sonra dönüş yaptik kahvaltıyi onda yaptık. İkimizde duş almıştık. Mis gibi kokuyordu. Mini şort askılı bluz giymişti sütyen takmamisti. Millete göre sevgiliyiz hatta yatıyoruz. Yatalım kalkalım kime ne dedi. Öyle ama ufak yer olunca dedikodu çok oluyor dedim kafanı yorma namusumu da düşünme soran olursa da yattım yatmadım size ne dersin dedi gülerek nasıl yattığımızı anlatırım dedim anlat dedi güldü. Kahvaltı yaptık sonra kaldırdık. Seninle hiç fotoğrafımız yok dedi geldi selfie çekti sonra paylaştı spor hocamla spor ve kahvaltı sonrası sohbet selfiesi diye not düştü. Sohbet ederken okuldan arkadaşın biri mesaj atmış kolay gelsin işi pişirmişsin diye. Mesaja şimdi cevap verme biraz bekle dedi sonra bana zayıflatma ayağına kızı tavladim diye yaz dedi yazdım iyi taktik bari yatakta yarıyor mu diye mesaj attı. Telefonu elimden aldı birbirimizin evinden çıkmıyoruz gerisini sen düşün diye mesaj yolladı. Birkaç mesajdan sonra yoruldum dinlenecem diye mesaj artırdı bana. Serpil millet iyice birlikte olduğumuz hakkında konuşur dedim inkâr etsek de söyleyecekler en azından erkek adam yaptı derler karizman olur dedi güldü bundan sonra daha samimi olduk. Masaj yaptırıyordu bütünlük davet etkinliklere birlikte katılıyorduk iyice sevgili moduna girmiştik. Artık havalar soğumaya başladı sporu sadece evde yapıyorduk. Spor yaparken askılı bluzunda göğüslerinin çatalına gözüm kayıyordu. Farkına vardı koçum iyi bak dedi güldü pardon dedim pardonu yok bu işin ayıbı da yok rahat ol dedi. Spora devam ettik sonra evime geçip duş aldım oda sonra geldi kapıda aşkım kahve içelim mi dedi olur dedim içeri girdi salona geçtik hayırdır aşkım maskim ne ayaksın dedim birincisi göğüslerimi dikizlerken sorun yok ikincisi canan hoca dairesine giriyordu bilerek yaptım dedim gülerek kızım niye kısmetimi kapatıyorsun dedim kısmetin benim dedi kolundan tutup kucağıma oturttum saçlarından tutup bu işin şakası olmaz dedim şaka boyutunu çoktan aştık herkes nasıl birlikte olduğumuz hakkında konuşuyor beni becersen de becermesen de fark etmez dedi güldü dudaklarına yapıştım sevişmeye başladık sonra yatak odasına götürdüm sevişerek soyunduk yatağa uzandık çırılçıplak seviştik sonra o her yerimi yaladı en son yarrağımı ağzına aldı yalayıp emip sertleştirdi sonra onu altıma aldım yarrağımı amına yerleştirdim git gel yapmaya başladım sonra sert şekilde sikmeye başladım boşalana kadar siktim sonra çıkarıp ağzına verdim emdi yuttu hepsini yanına uzandım bana sarıldı artık senin kadının oldum dedi biraz sarıldıktan sonra yarrağımı ağzına alıp sertleştirdi sonra üstüne oturdu o zıpladı ben alttan pompaladim yarım saat böyle sikiştik. Sonra inip ağzına aldı hepsini yuttu. Spermlerimi çok beğendin galiba dedim sperm tadını severim dedi. Üstünü giyip dairesine gitti her akşam spor sonrası ilişkiye girmeye başladık.

17 Temmuz 2019
bosluk

Bir Escortun Hikayesi

Bir Escortun Hikayesi

İzmit’e geldiği günden bu yana büyük ilgi gören İzmit escort kızlardan Sinem kendini tanıtmak ve kendisinden aldığımız bilgileri sizlere vereceğiz. İzmit’in hiç şüphesiz ki en güzel escort bayanlarından birisi.İzmit yakın olan iç anadolu bölgesinden bir çok şehirde Sinem’i görebilmek için insanlar geliyor.Sinem daha önce başka şehirde yaşamış ve şimdi İzmit’te yıllardan beri escortluk yapmakta.Kendisini İzmit’in güzel bir şehir olduğunu söyliyor.Ve sözlerine şöyle devam ediyor.
Escort Sinem: Aslında 3 yıl önce İzmit’e gelmiştim.Ve 3 yıldır İzmit’te bulunmaktan çok memnunum.Burada bir çok insanla tanışıp yeni arkadaşlıklar edindim.Ve burda bir çok elit beyi elimden geldiğince tatmin etmesini bildim.Beni tercih eden insanlar şuana kadar hiç bir zaman pişman olmadı.Ve memnun duyduklarını söyledi.Ve ilginçtir ki buraya geldiğimde izmit’i tercih eden bir çok yabancı turist tarafında hayranlıkla karşılandım
Evet yanlış duymadınız.. Bu sözlerin hepsi İzmit güzel escort bayanı Sinem’den ! Ve İzmit’in bu çılgın escort kızı bizi tercih edip ilan vermeside ayrıyetten güzel birşey. Bizde siz değerli takipçilerine Sinem hakkında gerekli bilgi vereceğiz.Sadece aklınızda soru işaretleri kalmasın diye. Ve http://www.izmitlazerepilasyon.com editörlerimizden Kadir Bey Sinem’e soruyor.

Yaklaşık kaç senedir Escortluk yapmaktasınız ?

Ben aslında Bulgaristan doğumluyum daha 17 yaşlarımda İzmit’e geldim ve 20 yaşımda escortluk yapmaya başladım.Yaklaşık 3 senedir escortluk yapıyorum.Yakın bir arkadaşım bu işi yapıyordu.Ve banada bu iş için teklif etti birlikte yapabiliriz diye bende hemen kabül ettim.
Görüşmelerinizi nasıl yapıyorsunuz ?
Genel olarak görüşmelerimi müşterilerim benimle iletişime geçiyor boşsam eğerki hemen yapıyorum.Doluysam ona göre randevu veriyorum.Haftada 5-10 civarı insanla görüşme yapıyorum.Daha fazla görüşme yapmıyorum sonuç olarak görüştüğüm insanları özenle seçiyorum.Her önüme gelen insanla kesinlikle birlikte olmuyorum.
Görüşme detaylarınızı bizlere açıklarmısınız ?
Tabiki memnuniyetle.Öncelikle her insanın merak ettiği gibi şunu söyliyebilirim ilişkilerimde anal yapıyorum.Fakat anal yaparken ekstra ücret istiyorum .Kondomsuz ilişkiye kesinlikle girmediğimi belirtiyim.Ve görüşmelerimi sadece saatlik olarak yapıyorum.Seanslık olarak görüşme yapmıyorum.Ve şunuda belirtmek isterim ki görüşme yaptığım insanla önceden bir cafede buluşup tanışıp kaynaştıktan sonra evime gidiyorum.
Ve o sıra.. Escort Sinem bizlere kendi fotoğraflarını veriyor sizlere ulaştırmamız için.İşte İzmit’in çılgın escort bayan Sinem’in Fotoğrafları !

6 Temmuz 2019
bosluk

Sarışın Kuzenimi Öyle Bir Siktimki Delirsi

Sarışın Kuzenimi Öyle Bir Siktimki Delirsi

Merhaba.Ben Hakan .24 Yaşımdayım .179 Boyunda Yapılı bir erkeğim .Size bu kış başımdan geçen olayı anlatacağım .Ocak ayının ortalari havalarin soğuk oldugu zamanlardı askerden yeni gelmiştim.Geldikten 3 gün sonra apandisitim patladı ve acil ameliyata aldılar.Ameliyattan çıktıktan 1 gün sonrada evde istirahat et dediler.Neyse işte yatağıma uzanmisim.altimda baksir yok sadece bol bı şort var .yatıyorum öyle.arada misafirler gelip gidiyo geçmiş olsuna.yine istirahati olduğum bı gün annem kuzenim sedeften 1 2 saat bana bakmasını istemis.oda kabul etmiş ve gelmiş.Sedef 19 yaşında sarışın .hafif etli muhteşem fiziğe sahip bir universiteli.Annem ne için gitti bilmiyorum ama evden çıkıp gitti.o sırada sedef yanıma geldi .geçmiş olsun apandisli nasılsın felan diye  sohbete başladı .Ama ben sohbetten daha çok uzerindekilerle ilgileniyordm.Dapdar diz üstü kahverengi bir etek giymis.Altina siyah ince bir külotlu çorap ve uzerindede siyah goguslerini belli eden bir kazan vardı.Sikim onu görünce zonglamaya basladi.onumdeki kabarma kendini çok belli etmesine rağmen saklamadim.Sedef çantasından bir kitap çıkardı .yatağımın dibine bir sandalye getirdi ve karşıma oturdu.bacak bacak üstüne atmış elinde kitap resmen bana görsel şölen veriyordu.neredeyse o görüntüye bosalacaktim.Onu gördüğüm andan itibaren bütün ameliyat açımı unutmuştum.Bi süre bacaklarina öyle bir dalmisimki sedef kitap okumayı birakmis beni izliyormus.Baktigimi farkettigini görünce hemen özür dilerim kusura bakma demeye basladim.Sedef yapısı gereği hiç yapmayacagi birşey yaptı.Elini yatağıma atıp olurmu oyle şey.sen bu vatana hizmet etmissin.bide gelir gelmez ameliyat felan olmussun.bizim kuzen olarak sana yardım etmemiz lazım dedi ve kazık gibi olan yarragimla oynamaya basladi.Ben o zevkle kendimden geçerken bir anda karnıma ağrılar girdi ve sedefe durması gerektiğini söyledim .Oda hemen durdu .Tüh ya keşke hasta olmasaydın neler yapcaktim dedi.Ulan içim gitti .Fıstık gibi kuzenim var .yıllar sonra gelip yarragima dokunuyor ve ben hicbisi yapamıyorum.Zaten ağrım inene kadar annem geldi eve ve sedef gitti.Boyle adaletin amina koyayim dedim ve 1 ay boyunca yatıp iyilestim.

Aradan yanlış hatirlamiyosam 1 yada 1.5 ay sonra amcamın düğünü vardı.Hepimiz dedemlere toplandık ve düğün salonuna yetismenin telasesindeydik.O koşuşturma in arasında şerefi gördük .Yine bebek gibiydi.Uzerinde siyah diz üstü bir elbise altında ise ten rengi çorapları .saçları sarı ve kıvır kıvır gözleri yemyesildi.O arada derede kuzen naber felan diye bir iki kelime konuştuk ve işimize döndük .ulan aklımı başımdan almıştı .Nasıl sikerim düşüncesiyle doluydu kafam.Herkes arabalara dolustuk .düğün yerine vardık.tokalasmalar öpüşmeler sarilmalar yapıldıktan sonra o kalabalığın içinde sedefi aramaya başladım. 1 dakikalık arama sonucu seferi bulmustum.bizimkilerin masadaydi.Hemen pusuya yattım .tek başına kalır kalmaz sikismek için konusacaktim.Aradan braz zaman geçti .Herkes oyun havası oynamaya kalktı.İnsallah sedefte kalkmaz dedim ama oda kalktı.Hay amina koyum dedim .Bende şans yoktu.O an fark ettim de bütün erkeklerin gözü sedefteydi .Resmen millet kızı gözleriyle sikiyodu.Ama ben onu ordan almak için elimden geleni yapacaktim.Hemen sedefin karşısına kostüm .Geçtim karşısına oynamaya başladım.Oyun havalarını bilirsiniz herkes karsisindakiyle yer değiştirdiği sırada kulağına yaklaşıp özel bişi konuşmamız gerek dedim.tamam dedi ama amina kodumun kızı bana 5 çeşit oyun havası oynattı.sucuk gibi terletti.Beraber gürültünün az olduğu koridora çıktık.Dedim hadi sedef bize gidiyoruz.sedef mert saçmalama şimdi düğünden çıkıp eve niye gidiyoruz dedi.Bende hani o yarım kalan işimiz vardı onu halletcektik dedim .Sedef o iş yarıda kalmış.Adi üstünde yarıda kalmış diye kendin diyosun dedi.Bende şaşkın bir ifadeyle eee dedim.Sedef sinirli bir sesle unut o işi artık dedi ve salona gitti.Got gibi kala kalmıştım .Olan 1.5 aydır bayrak giregi gibi sedefi bekleyen yarragima oldu.Bende teselli olsun diye salona gidip oyun havası oynayanları çekiyomus gibi yapıp sedefin bacaklarini çektim ve tuvalete gidip vurdum 31 in gözüne.Neyse işte düğün bitti gel zaman git zaman aradan günler geçti bana bı numaradan mesaj geldi.Bi adres vardı ama kim atmış belli değildi.Kimsin diyorum cevap vermyliyo.Ariyor acmiyo.Ulan bu ne şimdi .adreste bize yakın.Neyse gidiyim amina koydumun yerine dedim.Gittim binayı buldum .2katina çıktım Zile bastım .bı sure bekledikten sonra kapı açıldı ama kimse yoktu karşımda .Bı anda sedef karşıma çıktı ve suprizz dedi.Tuttu içeri çekti beni.sok olmuştum.Sedefin üstünde gri bir esortman altı ve üstünde beyaz bir tişört vardi.Beni salonda bir koltuğa oturttu.Kucagima oturup direk dudaklarına yapisti .o kadar şehvetle opustukki bosalacaktik resmen.Sonra hemen ayağa kalktı.Ben Pantalonu sıyırmak için elimi kemerine attigimda devamı reklamdan sonra dedi ve gülerek odaya girdi .kendinize kitledi.Amina kodumun kızı beni çok cildirtiyordu.bi türlü sikecemedim ama olsun .yapacağım diyordum.Sedef 30 dk sonra odadan bir ciktiki benim yarak o görüntüye esas duruşa geçti.ustunde siyah ip ince bir atlet .altında mini kot etek .onun altında beyaz külotlu çorap vardı.Beni yatağa oturttu.Cirilciplak soydu. Yaragi aldı ağzına yalamaya başladı Ulan amina kodumun kızı beni boşaltacak gene sikemicem dedim içimden .tamam dur sıra bende dedim .Sedef kafasını kaldırdı ve ama ben yalatmam dedi Tamam ben amini yalamam merak etme dedim.Sedefi yatağa yatırdım .Ayak topuklarından ve parmak karından yalamaya başladım hafif hafif yukarı doğru çıkmaya başladım Ayak bilegi.dizleri baldırı… Beyaz çorabın altında muhteşem bir tat veriyordu.Bi yandanda sedefe baktigimda cildiriyordu.gobek deliği ordan memelerini geçtim .Meme uçlarını hopurtede hopurdete yaladım sapsari muhtesemdiler.Daha sonra boyun ve kulak memelerine geçtim .O sırada cart diye bı ses geldi .sedef çorabını yirtmis .sık artık diyordu.İste beklediğim andı.Kazik gibi olmuş yaragima elimi attıgimda sikimde prezervatif gördüm .içimden vay orosbu ne ara takmış dedim.yirtilmis çorabının arasında görünen mor kilodu ve aminin etleri bana el salliyordu resmen .Sedefi sırt üstü yatirdim.Kilodunu hafifçe kenara siyirdim.Ami sapsari ve hafif tuyluydu.tuyleri daha yeni çıkmış gibiydi.Sikimi tutup am deliğinin girişine dayadim.ami kapalı olduğu için çok yavaş bastirmadan ileri geri yapiyordum.Kuru ve zevksizdi içine bile girememistim derken amindan sular akmaya başladı ve benimki içeri girdi .hatta köküne kadar içine aldı.Simdi içeri sıcacık kaygan ve zevk vericiydi.yavas yavaş ileri geri ileri geri yaptım.bi 5 dk sulu sulu siktikten sonra yaragi içinden cikarmadan oturdum ve onunda kucağıma aldım .hafif iniltilerle kucağımda zilamaya başladi Zipladikca içindeki sudan sesler geliyordu.Bi süre öylece sikitlstik.ben bı yandanda memeleriyle oynarken bosalacagimi hissettim.hemen sedefi yataga attim.yaragi i icinden cikardim.prezarvatifi çıkarıp hemen kenara attim.Ayaklarini aldım ve sikimi iki ayağının arasında surtturmeye basladim .Hayatımda böyle zevk almamistim.Sedef aynı çocuk gibi boşal aşkım boşal aşkım demeye başladı.O şehvetle sedefin beyaz çorap li ayaklarına ve bacaklarına tazzikli tazzikli bosaldim.Resmen üstümden bı yük kalkmisti.Canim kuzenim sedefle hala sikislerimiz devam ediyor Hatta kendisi evli ve iki çocuğu var .iki cocuguda benden ama bunu sadece o ve ben biliyorum.Arada kocası yokken iş pisiriyoruz.bazen çocuklarımızı alıp sinemaya felan gidiyoruz.Hala birbimize deli gibi aşığım ve deliler gibi sikisiyoruz…Namı değer füze reis…

5 Temmuz 2019
bosluk

Ceylanla Balkonda

Ceylanla Balkonda

Merhaba Gerçek erotik hikaye seven canlar Adım Selim daha evvel köyde komşum Ceylanla iki hikayemi yayınlamiştım, Ceylanılarda kaldığım bir çok kere gece balkona çıkıp, sigare içtiğimde,Ceylanda balkona çıkıp hem sigara içerdim hemde Ceylan’ın dudakları ve göğsünu yaliyordum.anliyacağınız 2 işimi birden götürüyordum. Tabi Ceylanla balkona çıktığımızda, gece ışığı yakmadığımız için ailesi   işin farkına varsada, kimse bize sesini  çıkarmazken, Ablası kız kançlık krizine girdiği için bizi surekli takip ettiği  bir gece ansızın balkona çıkınca, Ceylanla dudak dudağa öpüşünce, bizi gördü, bana ters ters baktı. İkimiz artık filize mahkumduk o ne dese korkukudan işinı yapmak zorundaydık .içeri döndüğümüzde, filizın babası yarın bizimle ekin biçmeye gelirsen köye uzak olan tarlamızı akşama doğru bitırirız deyince neden olmassın gelirim dedim. Ertesi sabah, filiz, erkek kardeşi ve babası at arabasına atlayıp, tarlaya gidince, Ceylan’ın oğlak ve kuzularla tarlaya geleceğinı bildiğim için bende,100 donumluk, tarla ve sık orman olan bir tarlama gittim onların ekin biçtiği tarlalarına, takriben 500 metre kala idi. Ben Ceylana bir deste yeşil nohut toplayıp beklerken birden Ceylan kuzularla çıka geldi. Ben yeşil nohutları eline verip, dudaklarını öptüm haydi git bende geliyorum dedim. Birazdan bende yanlarına varınca,5 kişilik ekip olarak aramıza 2 metre mesafa koyarak ekin biçmeye başlayınca fliz tam yanımda ekin biçmeye başladık. ben memur olduğum için onlar hep 5 metre kadar önümde ilerliyordu. Filiz her elinde biriken, sapları aramızdeki sap yığınına bırakınca, sırtı onlara dönük  olduğu için boş eliyle göbeğinı kaşıyınca, picemesinı hafif indirip amının üst çatalına kadar bana göstererek, beni azdırıyordu. Kendi kendime seni bir tanhada yakalarsam senin ateşi     ni nasıl söndürürüm göreceksin diye içimden geçiyordu, beni ve Kardeşinı öpüşürken gördüğü için onuda oyunumuza dahil etmek istiyordum Filiz Ceylan kadar yüzü güzel olmasada insanın başını döndüren bir fiziğe sahiptı, akşama kadar defalarca, bana dönunce, göğsünu ve şeftalşsını kaşımak suratiyle, bana güzel bir göz banyosu yaptırdı. Akşama doğru ekini bitırdık, karanlığa gireceğimiz için Ceylan’ın erkek kardeşi kuzularla eve gitti baba ve 2 kızı sapı yüklerken babaları kızım sapı elinizden geldiğince  yükseğe koyun çünkü arkada 2 kişi oturacak diye nutuk veriyordu. Ben öne ufacık takım kutusunun üzerine binmiyacağımı herkes biliyordu biri babasının yanına diyeride arka ya yanıma oturacaktı, yükleme işi bitınce, Ceylan arkaya binmek ister ken filiz Ceylanı indirıp, haydi sen öne otur diye ters ters baktı. Korku dan hemen ikimiz arkaya oturduk babası ve Ceylanla aramızda 2 metre sap yüksekliği vardı, Filiz birden elinı kalın bacağımın üstüne koydu, araba hop kalkıp oturunca filiz eli 22 lık kobrama doğru ilerli yurdu. Bana sokulunca, mecbur elimi omzuna koydum. Boğazından aşağı elimi geniş V yaka buluzun dan aşağı indırınce,bir köğsü artık avucumun içindeydi. Meme ücreti başı dik yukarıya bakıyordu, sivri ücleri emmelık diye hayalını kuruyor dum. artık Filizde ikide bir önüme hep baktığı 22 lık kobrama ulaşmış ti. Babası kızım amcana göz kulak ol uyumasın yoksa at arabasından aşağı düşerse, rezil oluruz deyince, yok baba uyumasın diye onu hep durtup duruyorum dedi, ben Filiz in kulağına  65 derece ateşli bir kızın kucağına beni atarsan, uyuya cak kadar enayi değilim deyip, birden pijamasıyla, birlikte, amını hamur gibi yoğurmaya başlayıp, dudaklarını vakumladım. Artık bana sokulmanın yerine birden güçlü kollarıyla, bana sarıl mişti. Kilotsuz pijamasından içeri elimi şaftalısına attığımda Filiz içten Ahhhhğğğğğ sesiyle, birden avucumun içine tazikli kadınlık suyunu fışkırarak, omuzumu ısıra ısıra boşalmişti. iyi yolun yarısına varmadan bir kez Filizi boşalttım ama benim kobram halen Filizın avucun içinde nabız atıyordu, Filiz belliki ilk kez bir yarrak eline almış ti. sanki avucundan kaçar diye sıkı ca kavramişti birden göğüslerinın üstüne bluzunu kaldırup, sivri üclerine sakdırınca, Filiz ohhhhhğğ deyince, yemek bezin bir köşesinı bir top gibi ağzına tıkadım.babasın dan ziyade Ceylan duyar diye çok korkuyordum. Çünkü Ceylan yeterince kıskanç ve peşinde 2, liseli genç köpek gibi dolaşsada benden başka gözü hiç birini görmuyordu.              Filiz diyar boştaki eliyle, sırtımda tırnak lariyla, çiziklerle canımı yakarken, oralı bile olmuyordum. Artık köye bir kilometre, kala Filizın pijamasını indırıp çeftalısının dudakları arasında bir kaç gel gitle ben Filizle birlikte boşaldık.          Artık köy harmanların yanında inip, eve gelerek, bir güzel düş aldım, çünkü biraz den akşam yemeğını Ceylanda yiyecek tık.Ceylan balkonda seslendi, yemek hazır gel deyince gittim. Filiz 3 dört kez daha beni ayni şekilde, kıstırıp, seviştık ancak evlenınce ondan kurtulmuştuk fakat Ceylanla öpüştüğümüzüde bir sır olarak sakladı. Haydi byyy

27 Mayıs 2019
bosluk

Babama Verdim

Babama Verdim

Selam ben selcan.şu anda 35 yaşındayım.10 sene önce başımdan geçen olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Bir bayram günü ailece akraba ziyaretine gidiyorduk.O zamanlar otobüsler bedava olduğu için durak oldukça kalabalıktı.Otobüs geldiğinde herkes binmeye çalışırken biz ezilmemek için kenarda kalmıştık.herkes binip biz dışarda kalınca şoför orta kapıyı açıp sizde oradan binin dedi.önce annem ve ben bindik. arkadan kardeşim hakan ve babam bindi.O kadar sıkışıktıki kapı zorlukla kapandı.Otobüs hareket ettikten bir süre sonra sıkışıklıktan kendimi babamın kucağına doğru bıraktım.Bir müddet sonra arkamda bir sertlik hissetmeye başladım.Üzerimdeki ince etekten babamın sıcaklığını hissediyordum. Kalbim hızla atmaya başladı.Hafifçe kayarak babamın sikinin tam götümün arasına denk gelmesini sağladım.Öylesine heyecanlıydımki kalbim delice atıyordu.İlk defa bir erkekle bu derece temas ediyordum.O anda amımın ıslanmaya başlamıştı. Otobüsün her sarsılışında ben çıldıracak gibi oluyordum. Bu arada babaım siki tam anlamıyla taş gibi olmuştu.Bir an kendimden geçip hafifçe dudaklarımı ısırp inledim.Sonra korkuyla anlayan olmuşmudur diye etrafıma bakınca,herkesin zaten sıkışık otobüste bir şeye dikkat edecek hali olmadığını gördüm Zevk içinde yolculuk ederken o anda annemle kardeşim dikkatimi çekti.Kardeşimde annemin tam arkasındaydı.Oda sikini annemin arkasına dayamıştı.Kardeşimin zevk aldığı her halinden belliydi.Annemse hiç tepki vermiyordu.Belliki arkasındaki oğlundan böyle bir şey ummuyordu. Otobüsten inince yolculuğun bitmesine içten içten kızmıştım. Bir ara babamın ve kardeşimin önlerine gözüm takıldı ,ikiside kalkmış siklerini saklamaya çalışıyorlardı. Birkaç saat amcamlarda oturduktan sonra dönmeye karar verdik.İçimden yine dolu bir otobüse denk gelmek için dualar ediyordum ama bomboş bir otobüsle, hayal kırıklığı içinde eve döndük.Sonrasında uzun bir süre bu olayın hayaliyle yaşadım.Artık bu olayı düşünüp geceleri mastürbasyon yapıyordum. Bir gün evde babamla yalnızdık.Babam tv seyrediyor bense temizlik yapıyordum.Yerleri silerken babamın dikkatini çekmek için firikikler veriyodum.O ise tv.ye adeta adapte olmuş hiç bakmıyordu bile.Tam bu sırada sokaktan bağırtılar gelince ben pencereye koştum.Açık pencereden baktığımda sokakta üç kişinin kavga ettiğini gördüm. Babam yerinden bile kalkmadan ne oluyor diye sordu.Kavga var diyince kalkı geldi.Tam arkamda durup seyretmeye başladı.Fırsat bu fırsat deyip hafifçe eğilip götümü tam önüne değdirdim.Hafifçe kalçamı oynatmaya başlayınca arkamda o hayalini kuduğum sertliği tekrar hissettim.Babamda istediğimi anlamış ufak ufak abanmaya başlamıştı. Artık dışardaki kavgayı unutmuş bu oyunu sürdürüyorduk.Babamı elini kalçamda hissedince bir anda titremeye başlamıştım.Hafifçe okşuyor beni adeta uçuruyordu.Bende elimi arkaya uzatıp eşorfmanının üzerinden sikini avuçladım.Omuzlarımdan tutup beni içeri çekti. Çıldırmış gibiydi, dudaklarıma yapışıp kalçalarımı avuçladı. Elleriyle adeta kaba etlerimi eziyordu.Bu arada bende eşorfmanından içeri elimi sokup koca sikini avuçladım.Kazık gibi olmış adeta yanıyordu. Omuzlarımdan bastırıp diz çöktürdü. Sikini ağzıma verdi yalamaya başladım.O ise adeta çıldırmış gibi kafamdan tutup ağzıma sokuyordu.Bir ara nefes alamaz duruma geldim.Ama babamın sikinin o keskin kokusu beni adeta sarhoi etmişti. Daha sonra beni kaldırıp kanepeye doğru adeta fırlattı.Sonra domaltıp diz çöküp arkamı yalamaya başladı.Bu arada elleri adeta parçalarcasına her tarafımı okşuyordu.Dili götümün etrafında gezerken ben artık sarsılarak boşalmaya başlamıştım. Parmaklarım amımın dudaklarında gezerken dili adeta göt deliğimi yakarcasına arkamda dolaşıyordu. Sonra kalkıp sikini arkama dayadı biraz zorlayınca canım fena halde yanmaya başladı. Baba çok acıyor diyebildim. Tükrükle iyice kayganlaştırıp tekrar denedi ,kafası girmiştiki öleceğimi sandım. Küçük götümün adeta parçalandığını hissediyordum.Bir müddet bekleyince acım hafiledi. Kendimi geriye doğru ittirip biraz daha içime aldım.Alıştıkça zevk almaya başlamıştım. Babamın beni siktiğini düşünmek bile acımı tarifi imkansız bir zevke dönüştürüyordu. O pozisyonda bir müddet kaldıktan sonra babam yavaş yavaş gidip gelmeye başladı.Bu arada ben ikinci kez sarsılarak boşaldım. Babam bir müddet gidip geldikten sonra içime adeta füze gibi fışkırtıp üzerime yığıldı.Siki köküne kadar içimdeydi.Arkama tam olarak yapışmıştı.Elimi uzatıp alttan taşaklarını okuyordum. Boşalmasına karşın siki hala içimde titriyordu.Bir müddet bu şekilde kaldıktan sonra siki küçülüp arkamdan çıktı.Hiç bir şey söylenmeden kalkıp banyoya gitti.Bense kanepeye adeta yığılmıştım. Tam bu sırada kapı açılıp içeri annemle kardeşim girdi.Hemen toparlanmıştım. Annem baban nerde diye sordu, banyoda dedim.O arada yerde külotumu gördüm. Aceleden unutmuştum. Hemen eğilip aldım içeri gidiyordumki annem kolumdan tutup ne haltlar karıştırıyorsun ? dedi. Hiiç diyerek içeri geçtim.

8 Mayıs 2019
bosluk

İlk Deneyim

İlk Deneyim

İlk deneyım

Marh. Erotik hikaye seven canlar   adım Selim 33 yaşımda, doğu nun bir kurumuna yetkili olarak, atamam yapılmıştı. Meyil müde tile 13 gün içinde atandığım ku rum lojmanına Evimi yerleştır dım.ufak ama dağlık bir ilçeydi benim çocuklarıma sıkıcıda olsa, görev icabı hoş görme zorunday dım.kendime göre eli çok açık   ve karızmatik bir insan olduğum için, çok çabuk çevrem oluyordu. İlçe sakinlarından, Cemal adınd a bir abinin sürekli şubemden aliş veriş yaptığı için çok çabuk aramız olmuştu, Karşılıksız onun hep işini gördüğümden ötürü, Cemal abi sürekli kızı Selviyi eşime yardım için bize gönderirdi,Cemal abide benim gibi kötü geçen evliliğinden, hep, şikayetçiydi, ikimizın hanımları yüz küsür kilodaydılar, ben evliliğimden dert yakmasamda, Cemal abinin kızı Selvi çoğu gecede bizde yatlı kaldığı için eşimle ayrı odalarda yaptığımızı tek  Selvi biliyordu,Cemal abi her etli yemek yaparken, beni evine yemeğe çağırınca,15 nufu su olduğu için beni Selvinın ça lışma odasına oturutuyordu, sü rekli Selvi çay ve yemek servisimızi yaptığı için çok hoş ve içten gözlerimin içine bakıyor du, bize gelirkende, hep gözleri üzerimdeydı, bu aylarca sürüp, gitsede kafamı kurcaliyordu,Sel vi beni seviyormuydu, yoksa eşimle aramızdakilerden dolayı aciyormu işte buna bir anlam ve remiyordum.

  • Yaz karna tatiline girdik, eşim ve  çocuklar sıkı bir dağlık ilçe olduğu için 3 ay başını alıp, köyü müze memlekete gittiler, ençok e vin temizliğinın derdine düşmüş tum.
  • Kahvede otururken, Cemal abi geldi.üzgün gördüm müdür de yince,yaa Cemal abi çocukları memlekete gönderdim, deyince Cemal üzüntünü ev temizliğidır bilmiyorum deyince, doğrudur abi dedim, Cemal üzüldüğüne bak 3 kızım evde boş oturuyor yani her gün birini temizlik için gönderirim deyince sırtımda, bü yük bir yük kalktı. Teşekürler Cemal abi dedim.akşam lojmana çıktım, hanım 10 kilo bonfile kavurnma, ve 60 adet iç li köfte buzluğa koymuştu, nerden bakarsan 1 2 aylık ye mek buz dolabında mevcuttu akşama bol kavurmalı bir pilav yaptım yatınca, hep Sevginin iç ten bakışları gözümün önüne gelince keşke yarın Selvi temiz line gelse diye düşünerek yat tım, sabah uyanduğımda güzel bir banyo yaptım, ocağa çay koyduğum için demin atıp, ikide bir kulağım kapı zilindeydi. Az sonra zil çalınca, koşarak kapıyı açtığımda,Selvi üzerinde, ince Penye bir bulut ve üzün desenli bir etekle karşımda, gözlerini gö züme dikti.Aylardır kaçak bakış lardan sonra ilk kez ikimiz baş başa, özgürce bir birimizin göz lerinin içine bakıyorduk,bunun bitmesinı hiç istemessekde, kah velti hazırlamamız gerekti. Eeee Selviciğim iyiki sen geldin, ne olur hep sen gel, hoş gelmişsın diye yanaklarından öperek içeri aldım, mutfağa geçerek, Selvi sen kahveltiyı masaya diz ben de, biraz kavurmalı omlet Oca ğa koyup, afiyetle bir kahvelti yapalım, temizlik sonraya kalsın dedim. Karşılıklı kahveltimizı bile yaparken, Selvi ile hep göz göze bakışıyotduk, Selvi Zaza bir ailenin kızıydı, yanı ailesi mutavazi biri olmasa Selvi uluslar arası, aranan müke mel bir menkene taş çıkaracak bir güzelliğe sahipti, kkahveltimizı yaptıktan sonra masadaki kap kacakları kaldırınca, arkadan baktığımda, kestane saçlsrı tel tel, kalçalarına kadar iniyordu bu görüntüsü beni santim, santim eritmeye yetmişti.
  • İkimize yemekten sonra, birer orta şekerli kahve getırdi, karşılıklı, kahvemizi içince bir gözü bende diğer gözüyle, masadaki ellerine bakınca artık mesaj almiştım iki elinı avuçları mın içine alıp, gözlerinin içine bakiyorum. Bir müddet sonra, ellerimizın sıcaklığı sanki tüm bedenimizı sarmiştı, İkimiz için bir ilkti, utanma ve bedenimizın bir birini arzulayan istek arasın da gitip, geliyorduk birimizin bir yerde, başlaması lazım diye düşünüyordum.yerimden kalkıp,birden sarıldım. Selvinın saçları Şahmaran gibi omuzun dan aşağı boynu hiç görünme diği için nemli saçlarının bağını arkaya atarak, açığa çıkan boynu bir Kuğu gibi ortaya çıkan ca artik fitiline ateş tutuşturan, bir dinemuitten farkım kalmamış ti. Üst üste, boynuna Öpücükler kondurduğumda, vücudunda bir ürperti fark ettiğim için ilk çıplak bedeninı ben öptüğümün bir gös tergesiydi,bu dahada, iştahımı kabarttı.Bir elim göğüsunda, diğer elim kalçasında dolaşınca 22 lık kobramda, kalçasında, bir çukur yaparak nabız attığını   fark eden Selvi sütün gibi kalça nı biraz daha kobrama bastıri yordu.artık dönüşü olmayan bir yola girip, o anın zevkine başka hiç bir şey düşünmüyorduk,Selvi ince uzun boylu olduğu için gö ğüsleri küçük olduğunu anladım  üstündeki Penye buluzunu ön den, çene altına kadar kaldırarak Üçler füze gibi yukarı bakan göğüslerinden gözümü alamaz ken, eşimın dişınde, hayatımda ilk kez bir hanıma elim deydiği için poyrazda titreyen bir yaprak tan farksız titriyordum.bu teşebu sum 8 aynen beri sürekli sevgiyle, gözlerimin içine bakan Selvinın bir teşebusuydu, O ağlarken onunla ağlamiştım,Gül düğünde benide güldürmuştü babası köyden kazaya taşınınca 11 çocuğu olduğu için Selviyi artık okutamiyacağına karar ver mişti,bir sabah evlerine gittiğim de Selvi çalışma odasında çocuk gibi anladığını fark ettim, Annesi Selim bey babası artık onu okutamiyacağına için ağlıyor onu sakinlaştırsan iyi olur deyince, odasına girdiğimde Selviyi teselli edecağıma bende onunla ağladım, Haydi çantanı al ben seni okutacağım, deyip Selviyi okula götürüp, artık Velisi benim diyerek o sene giyiminden her şeyini ben karşıladım,çarşıya gitip, babası nın oturduğu kahvede Bak Cemal abi Selviyi okula bıraktım artık velisi benim karışsan beni karşında bulursun, dedim.
  • Selvi gözlerimin içine bakınca, hayacandan dudaklarını kup kuru gördüğüm için birden oje görmemiş, doğal dudaklarına yumularak vakum gibi dilini dadaklarını iştahlı içime çekiyordum,ikimizın boyu 175 olduğu için ayakta uyumlu bir şekilde, sevişmeyi sürdürüken ikimızın, gözlerinin içine ter damlaları akınca, Selviyi banyodeki lavabosuna götürüp, önce yüzümü, sonrada Selvi nın yüzünü ılık su ile yıkadıktan sonra, yüzüne bakınca, su damlaları kiraz dudağına aktığı için Selviyi çok Seksi gösterince, tekrar dudağına kenetlendim. Halen altındaki uzun çiçekli eteği duruyordu, ama ikimizde bir ilk olduğu için oda titrıyordu, ellerinden, tutup, çocuk odasında, duvar dayalı ikili döşeği yere sererek Selviyi yatı rarak, üzerindeki eteği dizine kadar indirdim. Üzerinde, sadece pazar işi beyaz pamuklu, bir kilot kalmişti, mankenleri         dahi sollayan o körpe bedene hiç yakışmadığı için ona bol para verip, kendine iki üç takım iç çamaşır almasını sağlayacak tım Selvi artık kendinı kaybede cak kadar sırtımda, dolaşan iki elin tırnak ucleriyle, sırtımda derin çizikler le canımı yaksada bedenime verdiği zevkın yanında, acının hiç yararı kalmiyordu. Beyaz kilotun önü artık sırıl sıklam olmuştu, cesaretimı yıplayıp, kilotunu indirdiğimde, şeftalisı, bozuk bir musluktan, farksız akıyordu ince narin bir yapısı olduğu için sırt üstü yatan Selvinın göbeği bir çukur gibi gmrününce, biraz sonra akıtacağım meniden, bir ufak gölete dönüştürmeyi düşün düm,ne varki Selvi o uzun bacaklarıyla bir Kobra yılanı gibi bedenime dolandığı için, sadece başım dışarda küçük göğüzlerinı emiyordum, artık damarları şişmiş benim Kobra ya geçirecak, bir sözüm kalmamıştı patlamak üzere olan 22 lık kobramı ama dudaklarının arası na verdiğimde, çayıra salan azgın bir at kadar şahlanmiştı. Selviyle yüz yüze yapışık olduğumuz için yüzünün ifadesinı çok güzel görüyordum. birden afiş arasına tazikle boşal dım.Ahhhhhh ooohhhhğğğ Sel  vi o boşa giden memetinlere yazığım geldi senin amının derinliğıne boşasaydım ne güzel dalyan gibi bir evladımız olurdu diye kendi kendime mırıldanıyor dum Selvinın dölümden batan bacak arasını iyice bir peçete ile temizleyıp, direk düşün altında, onu şampuanla yıkadığımda, göbeğine ve narin tenine değen, kobram tekrar ayaklanınca, bu sefer arkadan domaltarak ben ikinciye, Selviyi de 4 tüncü sefere böşaltmiştım,20 adet içli köfte buzluktan çıkarıp, öyle yemeğine hazırlık yapıyorduk, çünkü kurtlar kadar açıkmiştık,Selvi baban nerdeyse kahveden eve gelir bir ara oda gelip, bizimle yesin dedim yarım saat sonra sofrayı hazırlarken, Cemal abide zili çaldı. Üçümüz sofraya oturup, bir güzel yemek yedik. Haydi byyyy
7 Mayıs 2019
bosluk
  • Sayfa 1 / 2
  • 1
  • 2
  • >
Didim Escort
İzmit escort , İzmir Escort , Bodrum Escort , İstanbul Escort , Diyarbakır escort
Yasal Uyarı! http://sexhikayeliri.com yetişkinler için hazırlanmış bir sitedir, site içerisinde yetişkinlere yönelik sex hikayeleri , erotik hikayeler ve Gerçek Sex Hikayeleri içerikleri bulunmaktadır. Sadece 18 yaşından büyükler içindir. Ayrıca Bu site üzerinden dilerseniz Batum Escort ,İzmit Escort ,Buca Escort , Bodrum Escort ve Etiler Escort sitelerine ziyaret edebilirsiniz. Bu siteye girmekle doğabilecek yasal ve diğer sakıncaların tüm sorumluluğunu üstlenmeyi kabul ve taahhüt etmiş olmaktasınız. Site Yönetimi kullanıcıların bu siteye girmesi ve içeriğini izlemesi konularında hiçbir biçimde sorumlu tutulamaz. Sitemizde erotik içerik mevcutttur, hikayeleri okumanın ahlaki açıdan karar ve sorumlulugu tamamen size aittir.